ponedjeljak, 2. rujna 2013.

Ovo su najpoznatiji vegetarijanci i vegani

Njima nije problem da sebi za svaki obrok priušte najfinije meso, ali ga se ipak odriču.


Predstavljamo vam najpoznatije vegetarijance i vegane.

 

Majk Tajson

Foto: Beta

Bokserski šampion i vegan Majk Tajson u jednom intervjuu je ispričao kako je postao vegan pre dvije godine, pošto je njegova žena prešla na takav način ishrane.

“Osjećam se odlično. Želio bih da sam takav rođen. Kada sam saznao kakve sam prerađevine unosio, nije me čudilo što sam bio tako lud svih ovih godina”, rekao je on.

 

Denzel Vašington


Denzel je nedavno postao vegetarijanac, iako priznaje da ponekad pojede piletinu.

“Kada sam igrao na Brodveju, došao sam na ideju da pojednostavim život, vrijedno radim i zdravo jedem”, kaže on.

 

Ben Stiler


Čuveni komičar odrekao se kafe i postao vegan 2012. godine.

 

Kristijan Bejl

Foto: Beta

Zvijezda filma “Betmen” odrekao se mesa u 9. godini života, pošto je pročitao “Šarlotinu mrežu”.

Takođe, njegov otac bio je aktivista za prava životinja.

 

Ričard Gir

Foto: Beta/AP/Isabella Bonotto

Glumac ne jede meso duže od 30 godina. Takođe, smatra sebe aktivistom vegetarijanstva.

 

Sara Silverman

Beta / Dan Steinberg/Invision/AP

Ne samo da je Sara vegetarijanac, ona je i aktivista za prava cirkuskih životinja.

 

Olivija Vajld

Beta / Evan Agostini/Invision/AP

Glumica Olivija Vajld krunisana je 2010. za najseksi zvijezdu vegetarijanca uz svog fitnes gurua Boba Harpera.

Vajld koja je ranije bila vegan, napustila je takav način ishrane prošle godine, poslije razvoda od režisera Taoa Ruspolija.

 

Alek Boldvin

Foto: Beta

Alek Boldvin kaže da bira “hranu koja nije životinjskog porijekla, zbog samih životinja, životne sredine i sopstvenog zdravlja”. Međutim, poznato je da se on povremeno odriče principa i uživa u mesu.

 

Brus Springstin

Foto: Beta

Springstin ima 63 godine, a izgleda znatno mlađe. Možda to ima veze s tim što je vegetarijanac.

 

Piter Dinklidž

Foto: YouTube

Zvijezda serije “Igra prijestola” (Game of Thrones) je vegetarijanac.

“Ne bih mogao da povrijedim mačku ili psa ili pile ili kravu. Nikada ne bih tražio od drugih da ih povrijede u moje ime. Zato sam vegetarijanac”.



Izvor:B92

Nema komentara:

Objavi komentar